سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ع:

جهادگران، خدمتگذاران بی ادعا

جهادگران، خدمتگذاران بی ادعا
شناسه خبـر : ۱۱۴۸۸۲ دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

آیین بهره برداری از ۷۰۳ طرح عمرانی محرومیت زدایی و افتتاحیه ساختمان جهادگر شهید عباس آسمیه سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

به گزارش شهروند البرز؛ به همت فرماندهان و بسیجیان جهادگر نواحی و کمک خیرین و همراهی دستگاه های اجرایی ۷۰۳ طرح عمرانی در استان البرز صبح روز دوشنبه ۹ مهر ماه به بهره‌برداری رسید.

 

 

سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ضمن تسلیت شهادت جانگذار شهیدان سیدحسن نصرالله و پاسدار خستگی ناپذیر عباس نیلفروشان گفت: این شهیدان والا مقام همه عمر خود را در میدان رزم با دشمنان اسلام گذراندند و راه این شهیدان استوار خواهد ماند. 

 

وی افزود: تلاش های بسیج سازندگی در سنوات گذشته بر این قرار است که با کمترین زمان و با کمترین هزینه بتوانیم بیشترین و بهترین خدمات را ارائه دهیم و تلاش ما بر این است روزی برسد که ما بتوانیم گرد و غبار محرومیت را از چهره مردم عزیز استان پاک کنیم و امید است هیچ نیازمندی در هیچ نقطه‌ای از میهن عزیزمان ایران نباشد.

 

سردار حیدر نیا ادامه داد: استان البرز با چالش ها و معضلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، یک سوم جمعیت استان البرز حاشیه نشین هستند و سایه سنگین تهران بر سر البرز این چالش هارا دو چندان می کند، امید است این چنین کارهای جهادی شتاب بگیرد و خدمت رسانی به هم استانی ها در جهت محرومیت زدایی افزایش یابد. 

 

 

حیدرنیا در اخر ضمن آرزوی توفیق برای برادران و خواهران جهادگر که نام داری را در بی نامی می‌دانند، گفت: امید است این روحیه جهادی نه تنها در اکسیر وجود سبز قامتان سپاه بلکه در وجود تک تک همشهریان زنده و پویا باشد و این دست گیری، دست خداست که به واسطه بندگان خود دست دیگران را می‌گیرد.

 

نویسنده : حدیثه ترابی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz